RABObank

Rabobank Clubkas Campagne.

Rabobank ZuidWest Brabant draagt het verenigingsleven in de regio ZuidWest Brabant een warm hart toe.De Rabobank organiseert daarom de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen.

Rabobank ZuidWest Brabant stelt in 2017

€ 150.000,- beschikbaar!

Ook wij “heemkundekring Den Lande van Zegge”  doen mee aan de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank ZuidWest Brabant!

Stemmen
Van donderdag 6 april t/m dinsdag 18 april 2017 mogen leden van Rabobank ZuidWest Brabant. vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 150.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij als ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Oproep aan alle leden
Het is voor de HKKZ belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor een deel van onze werkzaamheden en doelstellingen.

RABORW-RCC-2014-336x280

Wij zouden het geweldig vinden als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan “heemkundekring Den Lande van Zegge”  tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.
Bent jij of een van je huisgenoten nog geen lid van de Rabobank meldt je dan onmiddellijk “gratis” aan en geef ons je stem!!

Ben je al lid van de Rabobank kijk dan in de nieuwsbrief “Dichterbij” welke je thuis toegezonden krijgt en zie hoe e.e.a. in zijn werk gaat.

Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne op

>>>>>   Clubkascampagne Rabobank ZW Brabant

Dank je wel voor je steun aan onze vereniging!!