Informatie voor leden

Lid worden van onze vereniging
Download HIER ons inschrijfformulier, vul het in en stuur het
• per email naar ons toe:   >>>   heemkundekringzegge@hotmail.com
• per post:                             >>>  O.L.Vrouwestraat 119, 4735 AB Zegge

Contributie                                                                                                                                      De contributie van onze vereniging bedraagt €  15,00 per jaar; ook stellen wij het op prijs dat U als  lid van onze vereniging ons een machtiging geeft om de contributie automatisch af te schrijven;
zo kunnen wij de alsmaar hogere bankkosten mogelijk binnen de perken houden; betaling per acceptgiro is voor ons en U heel erg kostbaar vandaar dit verzoek.

Bent U het niet eens met de automatische incasso? U kunt dit altijd terug laten storten!
U kunt een machtiging formulier bij onze penningmeester gratis verkrijgen en verleent ons een grote gunst. Penningmeester > C. Vroegrijk   tel: 06-50959433

In de afgelopen Algemene Jaarvergadering 2024 is door de aanwezige leden besloten de kosten voor het lidmaatschap m.i.v.  2025 te brengen op € 20,00. dit mede gezien de zeer hoge kosten van drukwerk en inbind kosten; voor de bezorging van ons Jaarboek per post wordt bij betreffende leden € 5,00. extra in rekening gebracht vanwege portokosten.

Persoonlijke Gegevens                                                                                                              Onze administratie blijft graag op de hoogte van Uw persoonlijke Verenigingsgegevens zodat wij U op een correcte manier kunnen benaderen en behandelen. Graag ontvangen wij indien van toepassing wijzigingen van:                                                                                          de evt. tenaamstelling /Uw postadres / Uw e-mail adres.

Uw gegevens worden  door ons conform de (privacy-wet) AVG-2018 verwerkt.

E-mailadres                                                                                                                              Van onze leden ontvangen ontvangen wij graag het emailadres zodat wij U snel en kostenloos kunnen informeren. Wij kunnen U dan met gepaste regelmaat EXTRA verenigingsnieuws of leuke en interessante info uit de regio sturen; de betrokkenheid van U met ons en andersom wordt hierdoor op eenvoudige wijze vergroot.                                     Wilt U ons een email sturen (met graag Uw verenigingsnummer)? U hoort dan snel meer van ons!